Jak podkreślić swoją obecność w internecie

Dni już dawno minęły, gdy wystarczyła silna obecność w Internecie – strona internetowa, blog i być może profil na LinkedIn – wystarczyło, aby oddzielić swoją firmę prawniczą od konkurencji.Teraz stronę internetową posiada większość kancelarii prawnych, zatem jak się wśród nich wyróżnić? Oto 3 przykłady
1. Zoptymalizuj swoją stronę internetową pod kątem obszaru, w którym masz największe doświadczenie
Podczas gdy istnieje wiele kancelarii promujących się jako kancelaria prawnicza „full service”, nie zawsze jest to korzystne. W praktyce większość firm koncentruje się na jednym lub dwóch obszarach praktyki, w których ich prawnicy są szczególnie doświadczeni, znani i odnoszą sukcesy. Jeśli chcesz głównie przyciągnąć potencjalnych klientów do tych obszarów, warto zoptymalizować witrynę pod kątem tych usług, a nie innych mniej ważnych i opłacalnych.
Jeśli jednak uważasz, że specjalizujesz się we wszystkim, nic nie stoi na przeszkodzie, aby… założyć dwie lub trzy strony internetowe, każda z nich poświęcona tylko częsci Twojej praktyki
2. Aktywnie zbieraj opinie, recenzje i opinie
Recenzje i opinie są niezbędne dla każdej firmy; dla firmy prawniczej umiejętność wykazania się doskonałą obsługą, uczciwością i sukcesem jest kluczem do wyróżnienia się z tłumu.
Wiele firm po prostu czeka na pozytywne opinie; najlepsze z nich są aktywne, aktywnie proszą o opinie, które następnie mogą opublikować w swojej witrynie lub w mediach społecznościowych.
Opracuj system do zgłaszania pytań; kiedy po raz pierwszy zajmiesz się sprawą, wspomnij, że opinie są częścią twojego pomysłu na biznes. Potem, gdy nadejdzie czas, klienci już się tego spodziewają.
3. Zademonstruj swój sukces
Demonstrowanie sukcesu jest o wiele potężniejsze niż zwykłe mówienie o tym. Najlepsze kancelarie prawne są w stanie pokazać swoim czytelnikom, jak wiarygodne są, w jaki sposób pomogli innym i historie sukcesu, w które byli zaangażowani.
Kilka świetnych sposobów, aby to zrobić, to wyróżnienia w konkursach lub rankingach, ale też obecność w lokalnych lub krajowych mediach, oraz studia przypadków.
Jeśli znają państwo inne sposoby wyróżnienia się w Internecie, prosimy o podzielenie się nimi na centrum.prasowe@kirp.pl

Zobacz także