Seniorzy w Międzyzdrojach

56 radców prawnych seniorów reprezentujących 12 Izb (Warszawa, Lublin, Kielce, Zielona Góra, Bydgoszcz, Opole, Wałbrzych, Olsztyn, Rzeszów, Kraków, Poznań, Łódź) odpoczywało w dniach 15–29 czerwca br. w Międzyzdrojach, w położonym przy słynnej Alei Gwiazd, 50 metrów od brzegu morza, hotelu Posejdon.

Spotkaniu seniorów sprzyjała piękna, słoneczna pogoda, umożliwiająca codzienne plażowanie oraz  poranne i wieczorne spacery brzegiem morza. Ale były też oczywiście inne atrakcje. Takie, jak chociażby wycieczki do Berlina, do Świnoujścia wraz z rejsem po Zatoce Pomorskiej, wycieczka po wyspie Wolin. Zdobyliśmy też Kawczą Górę i schodziliśmy z niej po 267 schodach na brzeg morza. Odwiedziliśmy Park Miniatur Budowli Nadbałtyckich oraz Zagrodę Żubrów. Wieczorami zaś chodziliśmy na tańce do kawiarni Rejs. Wieczór świętojański, przygotowany przez koleżanki i kolegów z Izby Olsztyńskiej, spędziliśmy na brzegu morza, przy muzyce gitarowej i śpiewie. Turnus zakończyliśmy uroczystą  kolacją,  tańcząc i ciesząc się swoim towarzystwem niemal do rana. To były piękne chwile – tymi słowami  żegnaliśmy się, umawiając się na przyszłoroczny turnus. A w tym roku spotykamy się jeszcze w Zakopanem, no i na wyciecze Szlakiem Tatarów. Do zobaczenia!