Seniorzy znowu w Warszawie

W ramach programu Ogólnopolskiej Rady Klubów Seniora na 2016 rok zaplanowano również jesienną wycieczkę do Warszawy pod nazwą „Warszawa inaczej”. Oczywiście plan zrealizowano i wycieczka taka odbyła się w dniach 3- 6 listopada 2016 roku.

Udział wzięło 16 radców prawnych, przedstawicieli Okręgowych Izb Radców Prawnych z Rzeszowa, Zielonej Góry, Poznania, Olsztyna. Spotkanie rozpoczęliśmy udziałem w koncercie „światło i dźwięk” w ogrodach wilanowskich, popartym wieczornym objazdem, wraz z przewodnikiem, po ulicach warszawskich. Następnego dnia zapoznawaliśmy się z tajnikami Stadionu Narodowego i odwiedziliśmy Mennicę Państwową, gdzie w Gabinecie Numizmatycznym mieliśmy okazję obejrzeć zbiory monet, orderów i medali. Obejrzeliśmy też film o historii Mennicy. Wieczorem spektakl teatralny pod tytułem „lekko nie będzie” w Teatrze Kamienica. Trzeci dzień wycieczki to zwiedzanie Muzeum Katyńskiego i zapoznanie się z Teatrem Wielkim od kuchni, a wieczorem, perełka wycieczkowa, Opera „ Goplana”. Zwiedziliśmy też Świątynię Opatrzności Bożej i Muzeum Księdza Jerzego Popiełuszki. W czasie spotkania otrzymaliśmy serdeczne pozdrowienia od mecenasa Mieczysława Humki – przewodniczącego Kapituły Funduszu Seniora, odwiedził nas też mecenas Marek Skierczyński– członek Krajowej Rady Radców Prawnych. W naszym spotkaniu wzięli też udział przedstawiciele Okręgowej Izby Radców Prawnych w Warszawie koleżanka mecenas Elżbieta Kozikowska i koleżanka mecenas Elżbieta Kajdy, które towarzyszyły nam również w wieczornych wypadach do teatru.

Jako że nasze spotkanie odbywało się w tym samym czasie co Zjazd Krajowej Rady Radców Prawnych, na którym wybierano Prezesa, z niecierpliwością oczekiwaliśmy wieści o wyborze na te stanowisko i tamże też otrzymaliśmy wiadomość o wyborze mecenasa Macieja Bobrowicza na Prezesa Krajowej Rady Radców Prawnych. Jako Zjazd Krajowej Rady Radców Prawnych odbywał się w Warszawie, a nasze spotkanie również odbywało się w Warszawie, czuliśmy się bliżej i niejako w środku tego ważnego, dla naszego samorządu, wydarzenia. Panu Prezesowi składamy serdeczne gratulacje z okazji wyboru na to zaszczytne stanowisko i życzymy sukcesów zarówno w życiu zawodowym, samorządowym i osobistym.