Szukajradcy.pl
Home / Aktualności / Dialogowa Metoda Komunikacji (DCM) i inne techniki komunikacji w pracy z klientem w kryzysie bądź traumie – 15 grudnia 2021 r.

Dialogowa Metoda Komunikacji (DCM) i inne techniki komunikacji w pracy z klientem w kryzysie bądź traumie – 15 grudnia 2021 r.

Zapraszamy radców prawnych zainteresowanych wsparciem oraz pomocą pro bono dla cudzoziemców na bezpłatny warsztat online na temat komunikacji i pracy z klientem będącym w kryzysie lub traumie. Spotkanie organizowane jest przez Fundację „Ocalenie” i odbędzie się 15 grudnia w godzinach 9–12 oraz 15–18.

Warsztat ma charakter interaktywny, umożliwiający wymianę poglądów i doświadczeń pomiędzy uczestnikami. Skierowany jest przede wszystkim do radców prawnych pracujących w obszarze udzielania pomocy cudzoziemcom przebywającym na terenie Polski.

Tematami spotkania są:
1. Dialogowa Metoda Komunikacji (DCM) i jej w rola w budowaniu relacji z osobami aplikującymi o ochronę międzynarodową;
2. Techniki zadawania pytań klientom potencjalnym ofiarom tortur lub nieludzkiego, poniżającego traktowania;
3. Analiza ról prawnika, mediatora kulturowego, tłumacza, psychologa w pracy z osobami w kryzysie, lub traumie;
4. Praktyczne wskazówki w przeprowadzaniu rozmów na odległość;
5. Przegląd dobrych praktyk i przydatnych publikacji.

Warsztat poprowadzi Wiktor Bąk prawnik specjalizujący się w prawie uchodźczym; ekspert zewnętrzny EASO; były koordynator projektów w Fundacji „Ocalenie”.

Formularz zgłoszeniowy: https://forms.gle/JnbLDgZCjqopHaEfA

Na adres mailowy podany podczas rejestracji uczestnicy otrzymają bezpośredni link do spotkania.