Wyszukiwarka szukajradcy.pl – jak się logować do platformy e-kirp.pl i jak zakładać wizytówki – spotkanie na zoom 27 września, godz. 14.00
Prezes Krajowej Rady Radców Prawnych Włodzimierz Chróścik zaprasza wszystkich członków samorządu radców prawnych na spotkanie online dotyczące logowania się do platformy e-kirp.pl, zakładania wizytówki radcy prawnego oraz korzyści z posiadania konta na platformie i zarejestrowania się w ogólnopolskiej wyszukiwarce szukajradcy.pl. Spotkanie odbędzie się 27 września o godz. 14.00 w formie zdalnej na platformie Zoom.
Wyszukiwarka szukajradcy.pl jest nowoczesnym, użytecznym narzędziem, które z jednej strony ułatwia kontakt pomiędzy pełnomocnikami a potencjalnymi klientami, natomiast z drugiej wspiera budowanie rozpoznawalności zawodu radcy prawnego. Wyszukiwarka docelowo ma stać się pełną bazą radców prawnych i stanowić dla klientów znakomite źródło informacji przy poszukiwaniu zawodowego pełnomocnika. To narzędzie, które pozwala łączyć radców prawnych z klientami.
Zaplanowane na 27 września spotkanie jest dedykowane wszystkim członkom samorządu – zarówno radcom prawnym, jak i aplikantom radcowskim. Otworzy je Prezes KRRP Włodzimierz Chróścik, a uczestniczyć w nim będą także Wiceprezes KRRP Aleksandra Gibuła, Sekretarz KRRP Agnieszka Gajewska-Zabój oraz manager projektów IT w Biurze KRRP Karolina Królikowska.
Link do spotkania:
https://us02web.zoom.us/j/82096815429?pwd=RmVKRk1LeWk0NlI0UHE1TnovREpyUT09
Identyfikator spotkania: 820 9681 5429
Kod dostępu: 542487
Jednocześnie przypominamy, że Krajowa Izba Radców Prawnych przygotowała szczegółową instrukcję, która krok po kroku pokazuje jak opublikować i edytować wizytówkę w ogólnopolskiej wyszukiwarce szukajradcy.pl, oraz kompendium zasad i wskazówek „Jak pisać o sobie i swojej kancelarii – poradnik dla szukajradcy.pl”, dzięki którym stworzenie wizytówki radcy prawnego w serwisie szukajradcy.pl będzie jeszcze łatwiejsze i skutecznej zwróci uwagę klienta. Poradnik ma za zadanie przybliżyć radcom prawnym sposoby autoprezentacji siebie i prowadzonej kancelarii, wskazuje, jak zaprezentować klientowi swoje najmocniejsze strony.
Pisanie o sobie i o swoim miejscu pracy zazwyczaj sprawia prawnikom – autorom trudność. Po pierwsze, trzeba przełamać kulturowe i etykietalne zalecenie „umniejszania się”. Po drugie, należy pisać na swój temat dobrze i bardzo dobrze, lecz i w taki sposób, by czytelnik nie odebrał tekstu jako zbioru przechwałek. Po trzecie, łatwo można sekcje „O mnie” i „O kancelarii” wypełnić kilkoma okrągłymi zdaniami, które w żaden sposób nie będą wyróżniały autora. Poradnik ma na celu pokazanie, jak z łatwością i w dobrym tonie przełamać owe trudności.
Mamy nadzieję, że dzięki instrukcji oraz poradom i wskazówkom zawartym w poradniku, stworzenie w serwisie szukajradcy.pl wizytówki i napisanie w niej o sobie, nikomu już nie stworzy problemu.
Obie pozycje publikujemy w załączeniu.