Rusza kampania promocji zawodu w TVN24

Zgodnie z decyzją Krajowej Rady Radców Prawnych, rozpoczynamy kampanię promocyjną dotyczącą zawodu radcy prawnego w TVN24. Kampania rozpoczyna się 4 lipca br.

Celem kampanii społecznej jest przekazanie informacji o konieczności korzystania z usług radcy prawnego, ale przede wszystkim ukazanie praktycznych i życiowych sytuacji, w których z usług radcy prawnego można skorzystać. Najważniejszą zasadą kierunkującą całą kampanię społeczną jest zasada pierwszeństwa klienta. Oznacza ona wskazanie, iż to klient jest bohaterem kampanii i rozwiązanie jego problemów przez radcę prawnego. 

Rozpoczynająca się kampania promocyjna zawodu radcy prawnego jest wyjątkowa i pierwsza tego rodzaju wśród polskich samorządów prawniczych i w Europie – mówi Maciej Bobrowicz, Prezes Krajowej Rady Radców Prawnych – Podstawą przekazu jest wiele badań socjologicznych wykonanych na zlecenie KRRP wskazujących zarówno na elementy, które powinna zawierać dobra kampania promocyjna, jak i na grupy docelowe, do których ten przekaz powinien trafić. Rezultatem jest profesjonalny 30-sekundowy klip „niebieski to kolor wolności”, a autorem scenariusza jest Igor Brejdygant, znany choćby z polskiego kina i serialu. Rozpoczynająca się 4 lipca, z okazji Dnia Radcy Prawnego kampania w TVN24 będzie powtórzona we wrześniu. To pierwszy z elementów wielowątkowej kampanii promocyjnej zawodu radcy prawnego.

Zobacz także