Spot promujący zawód radcy prawnego urozmaici wakacyjne podróże pociągami

Kampania promocji zawodu pod hasłem „Problemy prawne? Nie szukaj ucieczki, szukajradcy.pl” od 1 lipca znowu widoczna będzie na ekranach led w pociągach dalekobieżnych. Pasażerowie będą mogli oglądać spoty promocyjne zachęcające do korzystania z usług radcy prawnego do 15 lipca.

Celem kampanii jest poprawienie wśród Polaków rozpoznawalności zawodu radcy prawnego i zbudowanie wizerunku radcy jako godnego zaufania eksperta w różnych dziedzinach prawa. Spoty opierają się na promocji ogólnopolskiej wyszukiwarki radców prawnych szukajradcy.pl i zachęcają do korzystania z niej. Sprawy karne, kredyty, rozwody, sprawy spółki, wierzytelności czy skomplikowane umowy – to tylko niektóre z tematów podejmowanych w ramach kampanii promocji zawodu radcy prawnego.

Kampania ma przyczynić się do zmiany stereotypowego myślenia Polaków, którzy, stając przed problemem prawnym, wychodzą z założenia, że dadzą sobie radę bez pomocy prawnika. Tymczasem skorzystanie z usług radcy prawnego, który oferuje bezpieczną i skuteczną pomoc prawną, to najlepsze rozwiązanie problemów prawnych. A przecież każdy wie, że zamiast szukać ucieczki od problemów, lepiej szukać rozwiązań.

Kampania do końca lipca trwa także jeszcze w internecie, a na jesieni kolejna jej odsłona ruszy w telewizji (w stacjach tematycznych grupy TVN i grupy Polsat spoty będą wyświetlane od 11 do 24 września), radiu (w stacjach RMF FM i TOK FM kampania potrwa od 11 do 30 września) oraz ponownie w pociągach dalekobieżnych (od 15 do 30 września).

Szacuje się, że tegoroczna kampania promocji zawodu dotrze do ok. 18 mln Polaków w wieku 18–65.

 

Zobacz także