Spot promujący zawód radcy prawnego od dziś w telewizji, radiu i pociągach

Kampania promocji zawodu pod hasłem „Problemy prawne? Nie szukaj ucieczki, szukajradcy.pl” rusza w telewizji, radiu i pociągach dalekobieżnych. Spoty promocyjne zachęcające do korzystania z usług radcy prawnego od dziś można zobaczyć w stacjach tematycznych grupy TVN i grupy Polsat oraz na ekranach LED w pociągach dalekobieżnych, usłyszymy je także w stacjach radiowych RMF FM i TOK FM.

Celem kampanii jest poprawienie wśród Polaków rozpoznawalności zawodu radcy prawnego i zbudowanie wizerunku radcy jako godnego zaufania eksperta w różnych dziedzinach prawa. Radca ma być postrzegany jako osoba, która pomoże rozwiązać każdy problem prawny i z której usług warto korzystać cały czas, a nie tylko w sytuacji kryzysowej. Spoty opierają się na promocji ogólnopolskiej wyszukiwarki szukajradcy.pl i zachęcają do korzystania z niej.

Wyszukiwarka szukajradcy.pl to narzędzie, które pozwala łączyć radców prawnych z potencjalnymi klientami. W pierwszej kolejności radcy prawni tworzą w niej swoje zawodowe profile – wizytówki. Z kolei potencjalni klienci znajdują w wyszukiwarce wizytówki radców prawnych, wpisując w odpowiednie okno słowa kluczowe, takie jak np. miejscowość czy specjalizacja. W wynikach wyszukiwania klientowi wyświetlają się pasujące sylwetki radców prawnych, którzy mogą pomóc rozwiązać jego problem prawny.

Kampania promocji ma przyczynić się do zmiany stereotypowego myślenia Polaków, którzy, stając przed problemem prawnym, wychodzą z założenia, że dadzą sobie radę bez pomocy prawnika. Tymczasem skorzystanie z usług radcy prawnego, który oferuje bezpieczną i skuteczną pomoc prawną, to najlepsze rozwiązanie problemów prawnych. A przecież każdy wie, że zamiast szukać ucieczki od problemów, lepiej szukać rozwiązań.

Emisja spotów trwa w internecie już od 8 maja i potrwa do 31 lipca, a następnie od 1 września do 31 października. W telewizji (stacje tematyczne grupy TVN i grupy Polsat) spoty będą wyświetlane od 15 do 28 maja oraz na jesieni – od 11 do 24 września. Kampania w radiu (stacje RMF FM i TOK FM) potrwa od 15 do 28 maja oraz od 11 do 30 września. Z kolei w pociągach dalekobieżnych film promocyjny zobaczymy na ekranach LED w trzech terminach: od 15 do 31 maja, na początku wakacji – od 1 do 15 lipca oraz na jesieni – od 15 do 30 września.

Szacuje się, że tegoroczna kampania promocji zawodu dotrze do ok. 18 mln Polaków w wieku 18–65.

Film promocyjny oraz spoty radiowe za zlecenie KIRP stworzyły agencje Performance Labs sp. z o.o. i 81/82.

 

Zobacz także